Klacht: Slechte behandeling

op 31 oktober 2018 over EuroParcs in de categorie Vakantieparken

Wij hebben in maart van dit jaar 2018, een midweek geboekt bij Europarcs Roompot Susteren. Daar hebben wij een zeer slechte ervaring opgedaan , het huisje dat wij kregen mankeerde van alles en de sauna was zo slecht dat er steeds kortsluiting ontstond. Wij hoorde van de monteur dat deze huisje niet verhuurd hadden mogen worden omdat ze opgeknapt werden.
Na klachten van ons kregen wij een tegoedbon van € 150,- die wij bij Europarcs Roompot mogen gebruiken voor korting op een nieuw verblijf.
Maar na het boeken van een midweek op een resort van boven genoemde firma bleek de bon niet geldig. Wij hebben daar herhaaldelijk contact overgehad via telefoon en mail. Maar zonder bevredigend resultaat.
Wij hebben de boeking dus geannuleerd en gaan NOOIT meer naar Europarcs Roompot.

Wij zijn pas tevreden als wij de toegezegde € 150,- krijgen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EuroParcs

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EuroParcs nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door EuroParcs in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EuroParcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EuroParcs

Heeft op 06 maart 2020 om 15:11 geantwoord

Geachte heer Neelen,

We sluiten hierbij uw klacht op Klacht.nl omdat deze door omstandigheden gedateerd is en zeer waarschijnlijk al is opgelost via een ander kanaal. Mocht dit niet het geval zijn kunt u deze natuurlijk opnieuw plaatsen zodat we dit alsnog voor u in behandeling kunnen nemen.

Europarcs Service

Alle klachten die gemeld zijn door Theo Neelen