Klacht: Slechte behandeling

op 18 juli 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Ik ben 10 juni op het terras gevallen . Om 19.30 Hunzedal Borger. Na gegeten te hebben in het restaurant gingen we koffiedrinken voor op het terras. Daar hebben ze “leuke” drempels gemaakt waardoor ik ben gevallen. Mijn man ging glas water voor mij halen met de mededeling dat ik was gevallen. Niemand kwam op het idee om even mee te lopen om te kijken hoe het met me ging. Geen bhver of ehbo. Ik ben deels naar het chalet gestrompeld waarna mijn man toch maar de auto haalde. Contact gezocht bij Roompot die zei dat mijn man terug moest naar bruin café. Men wist toen nog niet wat te doen , het was inmiddels 20.45, advies ga maar naar supermarkt in Borger. Dan had hij de auto moeten halen en erheen rijden terwijl de winkels om 21.00 dicht gaan. Geen koelelement of rekverband. Volgende dag bleek dat er wel bhver is en ehbo tot 20.00 in zwembad. Maar ook bleek dat niemand wist waar een ehbo koffer was . Daar zat ik dan gelukkig mooi weer maar de lol er goed vanaf. Uit rot gevoel en aan ons lot overgelaten , want ik kon niks doen of ondernemen, ‘ s avonds daar gegeten en naar huis gegaan. Wel kregen we via Roompot een drankje en nagerecht aangeboden. Wat ook fout ging ipv vanille ijs bananen ijs, niks van gezegd waren het helemaal zat. Zo was ons , wat we erg nodig hadden, weekend zwaar verpest. Na veel pijn en dikke voet ben ik toch naar de dokter gegaan en z huis voor foto blijkt dat ik 2 breukjes in mijn enkel heb en moet woensdag voor een brace. Zaterdag gaan wij een week naar Schiermonnikoog en kan daar dus nu ook niet veel. Met dank aan Roompot . Ja ik ben daar best verdrietig van. Ik moet dit toch even kwijt . Hoop in elk geval dat ze mensen serieus nemen en klantvriendelijker worden. Ook weten waar de ehbo koffer is.en dat men weet wie bhver is en erbij halen. Was een duur weekendje waar je niks aan hebt gehad. Zal u verder niet vermoeien waarom het zo nodig was en zielig ben ik ook niet. Met vr gr M. Hulshoff

Chalet was prachtig en netjes.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 28 juli 2017 om 11:01 geantwoord

Heeft op 28 juli 2017 om 11:13 geantwoord

Excuses is wel het simpelste wat je kan doen. Wel netjes maar daar hebben we weinig aan. Omdat de gevolgen een lange nasleep hebben. Zit er nog dagelijks mee en duurt minimaal nog 3 weken. Hierdoor ook onze vakantie minder plezier. Dus beetje dubbel gevoel excuus aanvaard maar zit nog steeds met de gevolgen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hulshoff - de Bruine