Klacht: slechte behandeling

op 03 juli 2017 over Primark in de categorie Kledingwinkels

Ik me man en me zoontje van 7maanden gingen vandaag opzoek naar broekjes en rompertjes toen we bijde kassa waren bleken dat de broekje die we hadden gekozen een setje was toen zij me man oh en ik zij die broek hangt gewoon ergens los bij andere producten dus wij wisten niet dat het een setje is dus de medewerkster vroeg het aan hun supervisor of zij die broek gewoon konden verkopen aan ons hij zij eerst tegen de medewerker alleen als die echt gaat meenemen
Dus de supervisor liep naar ons toe ja eigenlijk mag dat niet maar je hem wel meenemen voor een bepaald bedrag en me man zij prima en toen vond ik niet erg leuk wat de supervisor zij ik krijg gewoon het gevoel of wij dat express die setje uit elkaar hebben gehaald om alleen die broek te kopen dat vond ik echt stom ik was boos ik had gewoon alles laten liggen en niet moeten kopen als je slecht behandeld wordt ik ga nooit meer daar die winkel toe

Ik kom gewoon niet meer punt

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Primark

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Primark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door asian_lady21