Klacht: slechte behandeling

op 10 mei 2016 over Dekamarkt in de categorie Supermarkten

terwijl ik in de rij stond om sigaretten te halen was er iemand die naar mijn idee voor drong. ze zette haar plantje bij de kassa neer en legde daar geld voor bij. toen ik haar hier op aansprak. mengde de cassiere zich er in door te zeggen dat ze me wel gezien had. ik zei hierop tegen de andere klant dat het erg aanvallend op mij over kwam en dat ik daarom reageerde. wederom reageerde de cassiere zich er in door te zeggen dat de andere klant dit niet zo bedoelde. de toon waarop dit gebeurde was het net of ik iets fout deed. volgens mij heb je je als cassiere zeker niet te mengen in andermans zaken. ik ben ten alle tijde netjes gebleven en vraag mij dan ook af waarom ik zo aangesproken werd. de cassiere waar het om gaat was een vrouw van middelbare leeftijd met geblondeerd haar. haar naam was elijne

dat iedereen op de zelfde manier behandeld word en dat ze er op aangesproken word

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dekamarkt over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dekamarkt in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dekamarkt een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dekamarkt

Heeft op 11 mei 2016 om 10:25 geantwoord

Bedankt dat u dit bij ons kenbaar heeft gemaakt. Ik vind het vervelend om te horen dat u zich aangevallen voelde en bied hier onze excuses voor aan. Ik heb met de supermarktmanager afgesproken dat alle caissières nogmaals duidelijk wordt gemaakt hoe er gehandeld dient te worden, zodat soortgelijke voorvallen niet meer voor zullen komen.
Mocht u meer vragen hebben, kunt u altijd in de winkel naar de heer Twaalfhoven of de heer Van Kesteren vragen.

Alle klachten die gemeld zijn door kalen