Klacht: slechte behandeling

op 02 april 2013 over Kia in de categorie Automerken

Onze kia sportage is in december 2012 voor het uitlezen geweest.conclusie censoor stuk.na het maken 3x terug geweest omdat dit weer ging brande 1x betaald 2x hersteld niet weten wat er aan de Hannd is.wij andere garage probeert van de molen in wormerveer.Deze kon ons haar fijn vertellen wat eraan de hand was.en dit ging ons ongeveer 350 euro kosten.wij eerst maar terug naar de kia dealer die vertelde ons dat ze dan eerst de hele dag moesten gaan sleutelen om te kijken wat er aan de hand was.dit ging meer als 1000 euro kosten.en dan maar hopen of het dit daad werkelijk was.conclusie wij moesten weer het uitlezen betalen .wij zijn terug naar van der Molen gegaan.klacht verholpen.en dat wij daar de eerst keer kwamen hoefde wij het uitlezen niet te betalen .alleen de maak kosten.wij hebben natuurlijk dit verhaal wel aan hun vertelt en spraken hier ook schande van want als een lampje brand na het maken moet het verholpen worden.toch

ik zou graag zien dat het uitlezen voor de zoveelste maal aan ons terug werd betaald

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door klacht 59