Klacht: Slechte bedden word niks mee gedaan

op 19 juli 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Wij zijn sinds maandag 10juli op het park in cochem. Na de eerste nacht merkte we al dat de kwaliteit van de matrassen niet echt super waren. Ook had het twee persoonsbed beneden twee verschillende hoogtes. Scheelde bijna 5! Cm. Twee aparte matrassen is begrijpelijk maar dat deze bij een tweepersoonsbed ook nog twee hoogtes hebben is heel apart.
Na nacht twee kwamen we alle vier gebroken uit bed!! En zijn toen direct naar de receptie gedaan. Het antwoord wat we toen kregen was dat we het nog maar een paar nachten moesten proberen!! Na nog wat gebroken nachten, max 5 uur per nacht, op je vakantie wil je toch ook tot rust komen en is 5 uur echt niet voldoende, zijn we weer gaan klagen en zouden we 4 topmatrassen krijgen aangezien de matrassen op waren. Tot onze grote verbazing kwamen ze iets later met twee andere matrassen!! Niet eens vier en de matrassen waren toch op?!?!
Tevens was onze eerste klacht niet eens genoteerd!
Zojuist weer terug geweest, het had natuurlijk gekund dat ze alsnog met de overige twee kwamen en we wilde deze twee nieuwe ook uittesten.
Matrassen waren natuurlijk niet beter. En nu hebben we nog steeds drie mensen met rugklachten en een met flinke problemen aan der bekken!! en dan nog de gebroken nachten… wij hebben zo nog een week nodig om nog bij te slapen en dus uit te rusten!! Helaas moeten we gewoon allemaal weer werken.

Animatie
We hebben ook nog twee kinderen bij ons en hebben gelukkig wat vriendjes gemaakt want de facaliteiten zijn ook niet je van het.
Speeltuin zijn ze dag 1 even in geweest dag erna was deze gesloten schijnbaar zijn er wat dingen kapot, dit in het hoogseizoen op een familiepark is gewoon slecht dit had toch al eerder gemaakt kunnen worden? Ipv elke dag grasmaaien. Ook bij de minigolf is er iets kapot is ook afgezet!
Discozwemmen, super leuk maar de lampen waren kapot en er was maar hoogstens 15 minuten muziek!! Kinderen verheugen zich hier wel op!
Onze kids hebben gelukkig hun zwemdiploma en passen op elkaar want de badmeester zit liever buiten bij zijn collega’s te zonnen of ‘pesten’ de kinderen door te fluiten naast hun oren.

Nog een klein punt, konden hier geen inventarisatie lijst vinden nu is gelukkig alles nog heel en aanwezig maar we weten nu niet of we iets missen, straks krijgen we onze borg niet terug of moeten we voor dingen betalen waar we niets van afweten.

We zitten hier nog tot zondag of maandag nr 143 dus matrassen kunnen uitgetest worden! We zijn tot laat op zodat we zo moe mogelijk naar bed kunnen en tenmiste de 4 uurtjes aan kunnen tikken. Niet aaneengesloten hoor die vier uur dat lukt niet!

Als we fatsoenlijk kunnen SLAPEN!!!!!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 20 juli 2017 om 10:15 geantwoord

Heeft op 21 juli 2017 om 14:35 geantwoord

Er word niks opgelost schijnbaar is alles volgeboekt terwijl er al een aantal huizen zolang wij hier zitten vrij zijn ! Ten tweede zou er gister contact met ons worden opgenomen en dat is niet gebeurd , wij zijn weer zelf voor de 4e keer naar de receptie geweest ! En ze kunnen/willen niks doen nee dan krijg je een ontbijtje aangeboden ! Had beter een massage kunnen zijn wat een aanfluiting is dit hele gebeuren hier van roompot !
Wij gaan hier dan ook niet mee akkoord want er is niks opgelost en ontbijt lost ook niks op dus die accepteren wij dan ook niet !

Reactie van de melder van de klacht 00017117985000

3 maanden geleden - Wij hebben zojuist spik splinternieuwe matrassen gekregen !!! En een fles wijn met welgemeende excuses ! Hier zijn wij blij mee en kijken uit naar een goede nachtrust ! Bedankt !

Alle klachten die gemeld zijn door 00017117985000