Klacht: Slechte bedden en matrassen

op 03 juli 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Ik heb duidelijk van te voren aan gegeven dat ik een rugpatient ben. En dat ik op een goed bed moet slapen. Echt wat een drama en wat een pijn. Ben doodmoe thuisgekomen en was super gelukkig om weer op mijn eigen bed te slapen. Na 2 dagen thuis en veel paracetamol weer wat pijnvrij en uitgerust. Ze moeten zich doodschamen om mensen op die bedden te laten slapen.

Ik vindt dat ze ons een tegemoetkoming moeten doen en dat ze voor de mensen die na ons komen zorgen dat er goede bedden komen voor hun rug en rust.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 04 juli 2017 om 14:50 geantwoord

Heeft op 04 juli 2017 om 17:30 geantwoord

Het kwam er op neer dat ik daar had moeten aangeven voor een ander matras. Dat heb ik dus niet gedaan omdat ik het van te voren duidelijk had aangegeven. Roompot moet zich zo wie zo schamen dat ze deze verouderde huisjes nog verhuren. Het park is prachtig dat is ook het enige waar wij van genoten hebben. Maar de verouderde huisjes dat kan echt niet meer. Douche waar je amper de kont kan keren. Was vies en oud. Banken waar je totaal niet lekker op kan zitten voor ontspanning. Een veranda waar je net nog niet doorzakken en uitglijden met de regen door groene aanslag. Het park qua omgeving een 9+ accommodaties-1. We hebben gezien dat ze nieuwe chalets neerzetten dus dat is alweer een pluspunt. Personeel bijna allemaal super lief en aardig en erg spontaan. Of ik dit park aanraad bij vrienden etc ik denk het niet

Alle klachten die gemeld zijn door Wiegette Van dijk