Klacht: Slechte bank

op 16 juni 2021 over Decor wonen & slapen in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In april is solpro bij mij langsgeweest om me bank te controleren , en hun hebben op 3 mei de rapport gestuurd na decorwonen voor mijn bank. En dan zeggen de mensen bij decorwonen dat ze niks hebben gehad? Het is nu 2 juni en ik het is nog steeds niet opgelost. En schandalig zijn jullie mensen die bij de klantenservice werken. Hangen op alsog het hun niet boeit , zonder normaal te reageren hangen ze op. En decorwonen zegt ook dat het is opgelost? Maar der is juist niks opgelost!!! Vind dit zo afschuwelijk hoe jullie met mensen omgaan. Ik hoop dat dit nu word geregeld anders worden er verdere stappe ondernomen. 👍🏼 Me bank is totaal niet goed en er wordt niks opgelost.

Gewenste Oplossing:

Nieuwe bank zeker of geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Decor wonen & slapen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Decor wonen & slapen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Lienb_04