Klacht: Slechte auto

op 29 mei 2016 over Autofarm in de categorie Autodealers

Ik heb vorig jaar een auto bij autofarm gekocht. Het ging hier om een Fiat Grande Punto. Op het eerste gezicht prima in orde, zowel van buiten als van binnen. Helaas bleek er van alles met de auto gebeurd te zijn en was er onwijs mee gerommeld. Enkele dingen: De auto had niet zijn originele kleur; het spuitwerk is op sommige plekken slordig en op de achterklep bladert het er van af. Er zijn 3 andere deuren met een originele andere kleur ingezet (wss schadeauto geweest). De achterruitverwarming doet het niet om dat de draadjes gewoon kapot gescheurd zijn. En zo kan ik nog wel ff doorgaan. Het was niet bepaald de hoofdprijs. Nu weet ik niet zeker of Autofarm daar verantwoordelijk voor is, maar het feit is dat ik rommel heb gekocht. Ik heb hier een prijs voor betaald dat een juiste prijs was voor hetgeen wat je ervoor mag verwachten. Ik voel me toch opgelicht.

Ik ben al veel geld kwijt voor reparaties en ik wil de auto gaan verkopen, maar door wat ik nu weet, zal ik de auto met flink verlies moeten verkopen. Deze auto heeft me veel te veel geld gekost! Ik verwacht geen vergoeding aangezien ik zelf gekozen heb voor een 2ehands zonder garantie. Het zou wel mooi zijn als ze geconfronteerd worden met de rommel die ze verkopen. Ik hoop ook dat andere mensen dit lezen.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Autofarm

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Autofarm nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Floris777