Klacht: slechte afhandeling van nalevering

op 03 mei 2021 over Tulp Keukens in de categorie Keukenleveranciers

In sept 2020 een werkeiland besteld plus aanvullend drie steekborden. Levering in januari 2021. Blad van werkeiland heeft niet de juiste maat en moet opnieuw geleverd, De steckborden kunnen niet geplaatst worden en moeten ook opnieuw geleverd worden. Eind maart wordt het juiste werkblad geleverd. De steckborden worden op 19 april geleverd maar zijn opnieuw niet volgens de order. We besluiten de relatie te stoppen en na wat geharrewar krijgen we restitutie. Maar dat hebben we nog steeds niet ontvangen met eerste excuus dat ze onze adressering niet hebben en vandaag dat er intern een onjuiste code was ingevoerd.

tevreden als het geld zo snel mogelijk binnen een wek op onze rekening staat en een officieel excuus van de firma Tulp over deze slechte gang van zaken

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tulp Keukens over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tulp Keukens in behandeling genomen

Bericht van Tulp Keukens

2 maanden geleden - Beste meneer,mevrouw, Graag ga ik uw klacht intern bespreken om te zorgen dat deze restitutie zo snel mogelijk wordt verwerkt. Ik kom hier graag bij u op terug. Met vriendelijke groet, Inge Bosch - Tulp Keukens

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tulp Keukens een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tulp Keukens

Heeft op 27 mei 2021 om 10:03 geantwoord

Beste meneer, mevrouw,

Inmiddels hebben we over uw bovenstaande klacht telefonisch contact met u gehad. Mijn collega van de klantenservice heeft uw klacht met u besproken en het terug te storten bedrag is inmiddels door u ontvangen.
Onze oprechte excuses voor het ervaren ongemak, mochten we nu of in de toekomst nog iets voor u kunnen betekenen dan vernemen we dat graag!

Twan Vos - Tulp Keukens

1 maand geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over Tulp Keukens is afgesloten door de melder van de klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Steckbord