Klacht: Slechte afhandeling klachten.

op 02 juni 2021 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kom je met een probleem bij Center Parcs dan wordt je van het kastje naar de muur gestuurd. Allereerst zeer lange wachttijden , ( meer dan een UUR ) dan telefonisten die de gewenste afdelingen niet kunnen bereiken , en het allerergste , de verantwoordelijke managers willen je niet te woord staan.
Zolang je een nieuwe boeking doet zijn ze poes lief en aardig , maar als je met problemen komt zijn ze niet thuis.

Gewenste Oplossing:

De wachttijden heel snel verlagen .
Na de callcenter telefonisten een tweede lijn medewerkers installeren die echt problemen kunnen oplossen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Center Parcs

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Center Parcs nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Peter Duivenvoorde