Klacht: Slechte aansluiting met treinen.

op 20 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De bus 372 richting Panningen Centrum vanuit Roermond sluit niet goed aan op de trein die ieder uur om 8 minuten over het hele uur aankomt. De bus vertrekt ieder uur om 6 minuten over het hele uur. Hierdoor moet ik (en vele anderen) een half uur wachten. Alle andere treinen sluiten redelijk aan.

Gewenste Oplossing:

Als deze bus 3/4 minuten later zou vertrekken, zou iedereen altijd zijn of haar aansluiting halen zowel vanuit het zuiden als het noorden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 20 februari 2018 om 16:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Raoul0909,

Niet leuk om te lezen dat de bus niet goed aansluit op de trein. Ik kan me voorstellen dat je hiervan baalt.

Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen. Wat voor de één een verbetering is kan voor de andere juist een verslechtering zijn. Uiteraard zal de dienstregeling geëvalueerd worden, waarbij aanpassingen in de toekomt mogelijk blijven als de veranderende vervoersvraag daartoe aanleiding geeft. Ik heb je reactie doorgestuurd naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Voor nu dien je echter rekening te houden met de thans gepubliceerde dienstregeling.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2uFLeFj.

Met vriendelijke groet,
Lina
Arriva Webcareteam

Heeft op 20 februari 2018 om 16:23 geantwoord

Ik heb begrip voor de conclusie en de handelswijze. Ik zie de nieuwe dienstregeling graag tegenmoet.

Alle klachten die gemeld zijn door Raoul0909