Klacht: Slechte aankoop en slechte service

op 18 juli 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onlangs een horloge gekocht die achteraf blijkt af te geven op de pols, slechte kwaliteit.
Hierover gebeld en kan horloge terug sturen zodra ik een retour formulier heb ontvangen (3 dagen).
Toen ik horloge had ontvangen hen ik de band op maat laten stellen a euro 12,50. Dit zijn gemaakte kosten die ik ook terug wil hebben want het product blijkt niet goed te zijn.
Dit voorstel werd zeer kort en bot afgekapt en ik kon geen leidinggevende hierover spreken.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als men alles terug betaald , dus:
aankoop bedrag product
verzendkosten
gemaakte kosten (verstellen band horloge)
(eigenlijk zou er nog een kleine vergoeding tegenover moeten staan aangezien je een klant dupeert)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dassie