Klacht: slecht werkende remmen

op 16 september 2017 over Sparta in de categorie Fietsmerken

een paar jaar geleden gekocht voor mijn zoon een sparta Mojo al na korte tijd begon de accu te barsten na contact met fietswinkel .nl en een aantal weken later je accu kwijt een nieuwe ontvangen.
de lak van verschillende onderdelen is zo slecht dat deze dof slaat.
remmen die niet werken en wel te verstaan dit is een e.bike sparta vind het kenbaar niet zo belangrijk om te kunnen remmen.
fiets meerdere malen na fietswinkel.nl geweest een keer opgehaald toen waren we hem twee weken kwijt een keer naar zwolle geweest service punt van fietswinkel.nl dit heeft allemaal niet geholpen ,
toen maar besloten telefonisch contact op te nemen met sparta deze zou er achteraan gaan maar bleek niets voor ons te kunnen doen.
erg zwak je hebt immers die fiets geleverd met zulke waardeloze onderdelen en kenelijk is de klant niet belangrijk voor sparta .
fiestwinkel.nl zou reageren maar die geeft niet meer thuis en sparta stopt zijn hooft in het zand of anders gezegd trekt de handen van hun slechte product af
allemaal erg jammer erg triest

ik heb zelf andere remmen besteld en maak hem zelf wel tot zo ver de service van sparta

als er contact met ons word opgenomen en sparta hun verantwoording neemt
en de onderdelen vergoed

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sparta

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sparta nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gijsendorffer