Klacht: slecht werkende mediabox + onbeschoft gedrag medewerker

op 15 januari 2014 over UPC in de categorie Alles-in-1

Op 7 januari 2014 heb ik een nieuwe UPC abonnement alles in één gekregen, de mediabox haperde al vanaf het begin en geregeld geen internetverbinding. De medewerker die mij op 7 januari geholpen heeft was UITERST CORRECT en behulpzaam.
Omdat het bleef haperen heb ik op enkele dagen later UPC gebeld, afspraak was gemaakt voor 15 januari 2014 tussen 8.00 uur en 13.00 uur.
De klachten: soms blauwe strepen in beeld, bij pauze wilde ie soms niet meer verder waardoor ik ‘m eerst op een andere zender moest zetten om door te kunnen gaan,( gevolg een stuk van de documentaire/film kwijt), slecht opnemen(dus ook stukken kwijt) en de afstandbediening haperde..
De medewerker Marco de Man (als ie zo heet?) kwam, bleef met de handen in zijn zak staan, vond dat hetgeen ik opgenomen had,maar niet goed was opgenomen, had moeten bewaren! en stond zeer ongeinteresseerd met de afstandsbediening in de hand, bekeek h.e.e.a. en vond op mijn vraag om a..u.b.TOCH een nieuwe mediabox te plaatsen dat hij dat besliste en hij het al gelijk niet nodig vond. Op mijn argument dat ik niet voor niets UPC heb gebeld en de klachten had opgeschreven werd slecht met een grote arrogantie gereageerd. Hij kon zo in enkele minuten geen fout ontdekken dus was die er volgens hem ook niet, toen ik ’n zei dat ik dit wel erg gemakkelijk vond en dit niet klantvriendelijk vond ging de man met achterlating van een NU TOTAAL NIET werkende mediabox/tv. Ik heb gelijk UPC klantenservice gebeld, nu mag ik weer een halve dag wachten.. SCHANDE! Een mediabox die al binnen 2 dagen problemen oplevert daar mag ik toch van verwachten dat die geheel vervangen wordt. M.a.w. geen gemier,maar even richting klant denken.

Een nieuwe mediabox en een goede controle waarom ook mijn internet er geregeld uit ligt, iets dat zeer zelden voorkwam met mijn oude UPC abonnement.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPC

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fredheufkens