Klacht: Slecht TV signaal

op 24 september 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Al jaren klant van Tele 2 met internet zonder problemen, Hierop besloten om op 26 augustus TV af te nemen van Tele2 naast het internet. Dit op 26 augustus aangevraagd en afgesloten. Nu komt het mooie. Ik krijg begin september netjes mijn TV installatie pakket in de bus met een brief erbij dat mijn TV pas vanaf 19 september werkt en dan ook pas actief is.

Ik dus gisteren, 23 september, vanwege vakantie alles aangesloten op mijn nieuwe OLED TV van 1 uur oud en super slecht beeld terwijl ZIggo super helder is. Ik gebeld en niks aan de hand. modem en internet lijn wat voor TV nodig is werkt prima. Dus ik zeg dat ik dan TV op wil zeggen en alleen mn internet wil houden wat ik al vanaf 2014 heb.

Nu kan ik mijn TV niet opzeggen, omdat de respijt periode van 14 dagen verlopen is vanaf 26 augustus. Ik begrijp dat maar hoe kan ik een product testen binnen die 2 weken als het pas bijna 4 weken later daadwerkelijk actief is.

Ik wil mijn TV opzeggen, ik heb mijn ziggo gehouden en wil alleen het internet nog.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rarets78