Klacht: slecht te woord gestaan

op 05 mei 2016 over Gamma in de categorie Bouwmarkten

Ik huurde in Zeist een boenschuurmachine om mijn vloer te in te oliën. Bij in gebruik nemen van dit apparaat bleek er een extra schijf nodig was om de pad te gebruiken. Die zat er niet bij. Heel vervelend want ik woon in Driebergen en heb geen auto. De verkoper wist wat ik ging doen dus het verbaasd me enigszins dat ik deze niet mee kreeg. Ik hem nog gevraagd of ik zo alles had. Ja was het antwoord. Vanochtend belde ik en kreeg ik een dame aan de telefoon die zich na mijn verhaal totaal indekte voor alles. Geen enkel getoond begrip, laat staan excuses. Zinnen als: we kunnen dat natuurlijk niet komen brengen en en antwoorden als: ja, dat hangt er natuurlijk vanaf waarvoor u deze gaat gebruiken. Heel erg vervelend gesprek. Ik moest dus op de fiets de schijf halen. De hele situatie geeft me wel te denken. Gewoonlijk loopt alles op rolletjes maar als er een probleem is dan zetten we de klant maar in de kou.

als jullie dit probleem op dat moment zouden oplossen en dit niet afschuiven op de klant.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gamma

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gamma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jesterdee