Klacht: slecht service kijkshop tablet

op 22 januari 2014 over Kijkshop in de categorie Warenhuizen

Ik heb voor mijn dochtertje een tablet gekocht van diffrence, binnen 5 maanden werd dit ding gloeiend heet en kreeg hij een hele gekke vlek alss je hem aan het laden was. Vervolgens naar de kijkshop gegaan. eerst een hele discussie want ik moest de fabrikant zelf maar bellen en kon niet zomaar naar de winkel komen. Uiteindelijk wilde hun hem bij hoge uitzondering wel verzenden. Er zat nog een microsdkaartje in maar die hoefde volgens hun er niet uit. Vervolgens na weken wachten tablet terug. probleem opgelost maar hij liep meteen vast bij het opstarten en het geluid doet het bijna niet meer en sdkaart weg. melding gemaakt uiteindelijk een bon van 10 euro opgestuurd gekregen voor nieuwe sdkaart. Volgende dag weer naar de winkel, ja hij moest weer opgestuurd worden. Ze wilde hem compleet opsturen, maar heb gezehd dat ik het hoesje, sdkaart en oplader zelf hou na de ervaring van vorige keer. Na weken wachten gebeld ik kon hem ophalen. Wat blijkt er is niks met dat ding gebeurt want geluid doet het nog steeds nauwelijks en hij loopt nog steeds vast. gemaild moest alles reparatienummer e.d. doorgeven, niks meer gehoord. Volgens de winkel moet hij dan maar weer opgestuurd worden. Nou ik ga niet weer 6 weken wachten op een tablet.De tablet is nu 9 maanden oud waarvan hij een paar maanden weg is geweest voor reparatie.

Het liefst wil ik mijn geld terug, geen tegoedbon want ik koop niks meer bij de kijkshop. een andere tablet laat maar zitten want dan zit ik weer met die service, maar als het niet anders kan.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kijkshop

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kijkshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door balkonplantje