Klacht: Slecht service, al 2 weken aan het wachten op sneakers.

op 31 mei 2016 over Aktiesport in de categorie Sportwinkel

Twee weken geleden naar een Aktiesport filliaal in Zwolle geweest op een nieuw paar sneakers te kopen. Nadat ik mijn keuze had gemaakt bleek het zo dat de sneakers niet in voorraad in de winkel lagen en de vriendelijke medewerker vertelde dat ik het in de winkel kon bestellen en binnen 2 á 3 werkdagen in huis zou hebben. Zo gezegd, zo gedaan en ik heb de sneakers besteld omdat ik deze gauw nodig had voor op mijn werk.

Een week later, geen sneakers, geen email, geen bevestiging, geen melding in het besteloverzicht. Geprobeerd de klantenservice ongelovelijk vaak te bellen en ik kreeg geen gehoor. Steeds een piep alsof het nummer niet meer in gebruik was.

Het nummer van het filliaal in Zwolle op geprobeerd te bellen en kreeg een medewerker aan de lijn die het even uit zou zoeken. Ik werd dezelfde dag teruggebeld en het blijkt dat de schoenen niet beschikbaar meer waren, niet in voorraad o.i.d. Medewerker vertelde dat ik een mail kon verwachten zodat ik het geld teruggestort zou krijgen.

Tot op de dag van vandaag, geen mailtje, geen geld terug en geen schoenen. Heel erg teleurgesteld dat het op deze manier gebeurt. Het is begrijpelijk dat dit soort situaties zich kan voordoen maar op z’n minst een mailtje met hoe verder zou gewaardeerd worden. Als ik zelf niet op had gebeld had ik blijkbaar na 2 weken nog steeds niks gehoord.

Heel jammer.

-Als ik zo snel mogelijk mijn geld of schoenen tegemoet zie komen.

-Een mailtje,telefoontje of berichtje met toelichting

-Een compensatie voor de tijd dat ik wacht en de slechte communicatie

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aktiesport in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aktiesport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aktiesport

Heeft op 10 januari 2017 om 15:37 geantwoord

Wij zien in ons systeem dat wij de bestelde schoenen niet hebben kunnen leveren aan de klant, door dat de bestelde schoenen niet meer voorradig waren. Wij hebben daarbij voor de klant op 02-06 een mail gestuurd met de melding dat wij het bestelde artikel niet meer kunnen leveren. En de klant gegevens op de creditlijst gezet. Deze zijn op 03-06-2016 aan de klant terug gecrediteerd. Daarbij hebben wij de klacht afgesloten. Groet, Klantenservice Aktiesport

Alle klachten die gemeld zijn door Noellav