Klacht: slecht service

op 23 juni 2017 over Douglas in de categorie Parfumerie winkels

Op 22 mei heb ik een geurtje besteld als cadeau voor mijn vriend. Na 2 weken had ik nog steeds niks ontvangen, ondertussen vaak gebeld en gemaild. Moest eerst 1 week wachten op het onderzoek van DHL, daarna werd mij gezegd dat het geurtje opnieuw opgestuurd wordt.
Die heb ik ook nooit ontvangen, moest er zelf weer achteraan bellen en mailen. Heb toen mijn geld teruggevraagd. Vervolgens zijn we nu een maand verder, nog steeds heb ik mijn geld niet teruggestort gekregen. Vind het erg vervelend dat ik er elke keer zelf achteraan moet gaan, en dat alles zo lang duurt! Kortom, zeer slechte service!

Mijn geld terug en een excuus brief.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Douglas over deze klacht.

Bericht van Douglas

4 maanden geleden - Beste Tam An, Bedankt voor uw bericht! Wat vervelend dat u onze service zo ervaart. Gisteren is de terugbetaling in gang gezet. Met ongeveer 5 werkdagen staat het bedrag bijgeschreven op uw rekeningnummer. Daarnaast hebben we u een giftcard opgestuurd, deze zult u vandaag of morgen per post ontvangen. We hopen u voldoende te hebben geïnformeerd, maar mochten er nog vragen zijn dan zien we uw reactie graag tegemoet! Met vriendelijke groet, Douglas Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Tam An

4 maanden geleden - Beste, Het is inderdaad erg vervelend, had het liever anders ervaren. Snap niet dat de terugbetaling pas gisteren in gang is gezet, terwijl ik het al langer dan een week geleden heb aangevraagd. Ik heb gisteren weer moeten bellen om te vragen waar mijn geld en giftcard bleef. Dat jullie een giftcard sturen is meer dan normaal, die heb ik gebruikt tijdens de bestelling, die tot 2x toe nooit is ontvangen. Het lijkt me meer dan redelijk dat ik het betaalde bedrag terugkrijg, dus het is niet een extra service of tegemoetkoming. Hopelijk heb ik mijn geld terug volgende week!

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Douglas in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Tam An