Klacht: Slecht personeel

op 03 augustus 2017 over Carpetright in de categorie Interieurbedrijven

Op 26-06-2017 hebben wij bij Carpetright in Leiden vinyl gekocht. Met alles en nog wat. De verkoopster was zo een warhoofd die ons letterlijk 4x onze gegevens heeft gevraagd. Ze moest het regelmatig in haar computer voeren en tussendoor heeft ze aardig wat foutjes gemaakt. Na 1 uur overleggen, waren we eindelijk klaar. Aan hoofdrekenen deed ze ook niet, want wij moesten 30% van €250,- betalen. Mijn man had het gelukkig voor haar opgelost. Wij waren blij dat we eindelijk in de auto zaten, met twee kleine kinderen.

31-07-2017 zou vinyl gelegd worden. Na een paar weken werden we al gebeld of het niet na twee dagen kon. Prima! Als het maar gebeurd dachten wij. Afgelopen maandag belde mijn man de zaak op om te vragen hoe laat ze ongeveer zouden komen. Dat zouden ze nog laten weten, maar wij hadden de rest van het bedrag nog niet betaald en waarom niet? Dat moest al lang op hun rekening staan. Moest via hun site betaald worden. Dat vonden dus niet zo leuk, want de verkoopster had er niks over verteld en wij gingen er van uit, als het gelegd is, betalen we ook gelijk contant. Nou gelijk maar maandag met spoed betaald!

Woensdag dus gisteren was het zo ver. We hadden alles al uit de kamers gehaald en goed schoongemaakt. Mijn zoontje en ik konden niet wachten. Eindelijk een leuk kamertje voor hem. De meneer die het zou leggen was goed op tijd. Met heel veel gepuf en gezeur was die eindelijk boven met een rol vinyl. Zweet op z’n voorhoofd kwam die naar binnen en zei gelijk dat onze vloer niet geschikt was voor vinyl. We moesten een ondervloer hebben! Dan word je wel boos, want de verkoopster die had er niks over gezegd. Zelfs niet gevraagd hoe en wat. Wat waren wij kwaad! Gelijk mijn man gebeld en die heeft een lang gesprek gehad met die arme meneer die met pijn en moeite boven was (respect).

Tot slot met Carpetright gesproken. Eerst boden ze een ondervloer aan op hun kosten. Nou wij weer blij, maar na een half uur werden we weer gebeld, want extra ondervloer kost wel €190,- Dat was echt het laatste druppeltje. Mijn man wilde onmiddelijk zijn geld terug. De meneer aan de andere kant van de lijn was zo brutaal en onbeschoft, dat die gelijk zei: prima dat wordt dan gelijk 30% annuleringskosten voor u!

Uiteindelijk zitten wij nu met lege handen. Wij zijn voor niks €75,- kwijt en het huis is een puinhoop. Mijn kind vraagt regelmatig of die nog een vloer krijgt. Dit is het slechtste bedrijf die ik ooit heb meegemaakt.

Wij willen €250,- terug! Geen annuleringskosten... Nooit meer Carpetright!

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Carpetright over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Carpetright in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Seyma_87

5 dagen geleden - Het bedrag is volledig teruggestort! Het duurde een week dus heb ik contact opgenomen met de klantenservice. De jongen/meneer aan de lijn was heel vriendelijk en gaf ons 100% gelijk. Dat wordt erg gewaardeerd door ons. Uiteindelijk is het goed gekomen en ben hem erg dankbaar!

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Carpetright een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Carpetright

Heeft op 14 augustus 2017 om 09:40 geantwoord

Beste Seyma,
Wij vinden het fijn om van u een positieve reactie te hebben mogen ontvangen wat betreft uw contact met onze klantenservice. Wij hebben onze collega, die u telefonisch te woord heeft gestaan, op de hoogte gebracht van uw compliment over zijn klantgerichtheid. Wij hopen dat uw zoontje ondanks alle tegenslagen binnenkort van een mooie slaap/speelkamer kan genieten.

3 dagen geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over Carpetright is afgesloten door de melder van de klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Seyma_87