Klacht: slecht onderhoud huisjes

op 27 september 2016 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Geachte Heer/Mevr

Ik maak ieder jaar wat mee met roompot vakantie maar nu ben ik er wel klaar mee.

We hebben een mooie vakantie maar de accommodatie daar mankeert van alles aan.

Daar moeten wij een boel voor betalen?

Deze keer hebben wij problemen met de boiler, toen we daar aan kwamen stond de boiler te lekken, we hebben dat direct gemeld bij de

receptie deze zouden een monteur langs sturen deze is ook komen kijken maar kon geen probleem vinden.

Een paar dagen later zijn we weer een melding gaan doen over het zelfde probleem, er is toen weer iemand geweest en kon het probleem ook niet oplossen er moest een extern bedrijf voor komen. ruim een week later zonder aankondiging van Roompot stonden er in eens 2 mannen binnen van het installatie bedrijf. we waren even weg en de deuren stonden open we schrokken ons wild toen we terug kwamen we dachten dat er in gebroken was, het zou wel fijn zijn als het aangekondigd werd.

in het huisje waren meer mankementen maar deze hebben we niet doorgegeven aan de receptie het is immer vakantie en is niet onze taak maar wij hebben het niet kunnen gebruiken en wel voor betaald. de toilet boven als je deze doortrekt stroomt de pot bijna over van het water en duurt heel lang voor deze leeg loopt het zelfde geld voor de douche.

Het is helemaal niet leuk om jaarlijks een klacht in te dienen, maakt niet uit voor welk park, het is iedere keer wel wat en nu zijn we er een beetje klaar mee. We hebben geen zin meer om verder met roompot in zee te gaan. We betalen een hele hoop geld en ergeren ons dood.

Wij zullen het dan ergens anders gaan proberen.

Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd

Ik hoor graag uw reactie

Met vriendelijke groet.

Fam. Hegger

ik ben tevreden als wij een huisje huren dat dat in perfecte staat is. niet waar van alles aan mankeerd.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 05 oktober 2016 om 14:52 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door dennisvanlogten