Klacht: Slecht, onbeschoft, leugens

op 20 juli 2017 over Aegon in de categorie Verzekering

Als reisverzekering vind ik jullie echt rampzalig slecht en achterbaks. Op alle momenten dat ik jullie aan de telefoon had, waren jullie vriendelijk en hebben veel , achteraf gezien loze, beloften gemaakt aangezien jullie nu in geen enkele manier aan jullie woord houden. En ondertussen zijn we alweer 4 maand verder ongeveer.. en heb ik jullie alle documenten al 8 keer verstuurd. Maar omdat jullie onderlinge contact zo slecht is, raken jullie steeds alle gegevens en documenten ‘kwijt’. Wanneer jullie eindelijk, nadat ik er constant achteraan moet, mijn verhaal weten bakken jullie er nog niets van. Niemand die mij in deze maanden Tijd fatsoenlijk heeft geholpen die alles in 1 keer goed leest en dergelijke.

Ik ben All Risk verzekerd maar kan net zo goed niet verzekerd zijn. Als ik jullie een recensie kon geven, wat dus verrassend genoeg niet kan, zouden jullie nog niet eens 1 ster verdienen.

Tot op heden nog steeds geen enkele stap verder!!

Wanneer zij kosten vergoeden waar zij mee hebben ingestemd. Telefonisch hebben zij akkoord gegeven voor enkele kosten waar ze nou op terug zijn gekomen! Dure geintjes voor mij. En wanneer deze zaak klaar is wil ik per direct weg bij Aegon.

Alle klachten die gemeld zijn door Charissajacq