Klacht: Slecht nieuw reisschema

op 18 december 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Hallo NS,

Ik reis elke werkdag van Etten-Leur naar Houten. Ik maak daarbij 1 overstap, namelijk tussen Den Bosch en Houten.
Tot pakweg een week geleden was de overstaptijd daar zo’n 8 minuten. Nu is dat 3 minuten. Of eigenlijk 33 minuten!!
Dat is erg irritant. Mijn reistijd was al zo lang. En door deze onnozele aanpassing nog een half uur tot een uur langer, elke dag, 5 dagen in de week.

Al was de overstap maar (tenminste!) 5 minuten, dan zou dat waarschijnlijk al net voldoende zijn geweest, maar met 3 minuten haal ik het gewoon niet meer, zeker niet als het druk is op de perrons.
Ik kan niet geloven dat het niet mogelijk zou zijn om dit op te lossen (op een paar minuten). Hier hebben alle reizigers last van die van de richting Tilburg komen, en die sprinter (naar Den Haag) pakken.

Zorg aub voor een oplossing, want dit is teveel ongemak. En niet alleen voor mij.

Door minimaal 5 minuten overstaptijd te regelen tussen Den Bosch - Houten. Liefst natuurlijk nog wat meer, voorheen was dit 8 minuten.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door earley