Klacht: Slecht klantservice en geen gehoor over vergoeding

op 12 september 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste heer, mevrouw,

Op d.d. 25 augustus jl. heb ik een vergoedingaanvraag ingediend, omdat ik bijna een maand geen internet heb door een storing bij het registeren van de verhuizing. Er zal binnen 10 werkdagen met mij contact op te nemen, maar tot heden is dat niet gebeurd.

Ik heb al zo vaak gebeld over de verhuizing, omdat de eerste keer niet lukte, nou prima belde ik een paar dagen later nogmaals, vervolgens werd gezegd dat ik teruggebeld worden door de technische medewerker, niet gebeurd. Dus belde ik voor de derde keer, hetzelfde verhaal zij konden verhuizing niet registreren. Dus heb ik het abonnement opgezegd.

Gewenste Oplossing:

Dat de vergoeding uitbetaald over dagen die ik geen internet heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Aaa Aaaaa