Klacht: slecht internet verbinding

op 19 oktober 2016 over Online in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Internet verbinding super slecht door storing buiten.vanaf juli.
Langdurige en trage reactie’s van medewerkers.(Wacht nu op moment alweer 3 kwartier voor er 1 aan de telefoon komt.)
Monteur is geweest (juli of aug. door het langdurige probleem en slechte service ben ik datum kwijt)van KPN voor deze storing hij moest lang zoeken en alles open graven.
Conclusie van ons beiden over gaan op glasvezel.
Online biedt alleen 2 jarig contract aan,wat ik niet wil omdat mijn onvrede de pan uit reist i.v.m. slechte communicatie.
Mijn contract interactieve tv loop tot augustus 2017.
tot zolang wil ik loyaal zijn en gebruik maken van hun diensten. Mijn verzoek bij klachten commissie was uit onvrede wil ik kosteloos weg.
Als er niet snel een oplossing komt zet ik de automatische incasso stop

Gewenste Oplossing:

Als ik de koop kan ontbinden.Of 1 jaar glasvezel geleverd wordt tot aug 2017.
Zodat er geen monteur alles open hoeft te graven mijn vraag
ligt zoals men zegt nu 1 mnd bij klachtencommissie.
beloven terug te bellen maar sta alleen maar uren in de wacht en moet zelf wekelijks beleen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Online

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Online nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door riavos@hotmail.nl