Klacht: Slecht internet

op 28 oktober 2011 over UPC in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

NOGMAALS
Het internet op de Aalreep in hoogvliet is zo slecht dat mailen via de normale hotmail account niet eens gaat.
Aan de gegevens op internet te zien is het toch hopeloos om te klagen tegen upc, je moet nu toch al betalen……
Als klant ben ik geend een product te krijgen waar ik voor betaal.
Wat er nu aan de hand is, is dat ik betaal voor 20mb internet en met (goede) momenten op de 3mb zit.
Daarnaast is het internet dat geleverd word zeer onstabiel waardoor vaak wachtwoorden en bankzaken ineens worden onderbroken en dus geweigerd.
Daarnaast is het gewoon zwaar irritant dat er via de klantenservice geen helderheid gebracht wordt of het nu aan de verbinding of aan het oude leverings systeem,kabels en kasjes, ligt.
Verderop in Hoogvliet werkt alles als een trein van upc.
Dit omdat

Gewenste Oplossing:

Een monteur van upc die even kan kijken waardoor er geen internet door de muur naar binnen komt op mijn adres......
En niet zeurt over mijn oude computer, die doet het op andere locaties perfect....
IDEETJE. leg glasvezel aan zodat jullie de beloofde diensten kunnen leveren en je klanten voortaan gewoon te woord kan staan, in plaats van ze te negeren.
Kost allemaal al genoeg voor de klanten dus geld hebben jullie genoeg om verouderde zooi te vervangen........

Alle klachten die gemeld zijn door Laser1