Klacht: Slecht inelkaar gezette website

op 01 juni 2016 over huurexpert.nl in de categorie Verhuur

Toen ik mij aan het ischrijven was irriteerde ik me al aan hoe de website het beeld niet stil hield. Constaan in en uitzoemen etc. Dan betaal je 20 euro om een maand te zoeken naar huizen, zie je dat bij de meeste huizen niet eens foto’s staan, en aan de omschrijven bij de woningen is weinig tot geen aandacht aan besteed, slecht nederlands, slecht engels, of helemaal geen omschrijving.
Ook kan je als je je inschrijft een maximale huurprijs opgeven, dit had ik gedaan want ik zag dat er genoeg woningen waren onder die prijs. Later zag ik dus dat dit niet waar is, omdat dit woningen waren met “prijs op aanvraag” en ik foto’s zag waaraan ik kon zien dat dat zeker het dubbele was van mijn maximale prijs. Nu heb ik dus 20 euro betaald om 5 woningen te zien waar ik nu nog steeds bet zoveel van gezien heb als voordat ik me inschreef

Als er meer aandacht aan de website besteed wordt, advertenties netjes en zowel engels als abn nederlands staan, en er meer dan 2 foto's van de buitenkant van de woning bijstaan

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over huurexpert.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over huurexpert.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dcminique
x