Klacht: Slecht huis

op 13 december 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geen aanwijzingen buiten en in het park. Het is van sleutel afgeven en zoekt het maar uit.
Je kan nergens je verhaal doen ook tel.nr. die niet bestaan gekregen.kom je bij het huisje deur.open en zie je smoezelige trap en mat met een verlegen in het midden van zeker 2cm breek je nek als je niet oplet.de slaapkamers waren tochthokken zelfs bij de roosters die niet dicht konden hadden ze provisorisch een doek geprop. Maar helaas je wordt uit je bed geblazen heeft een dubbel dekbed gebruikt tegen de koude wind en een dubbele kussen in onze sloop gedaan want het was bijna niks. In de huiskamer en gang waren de muren vies behang aan flarden kasten die niet goed sluiten etc etc. Gewoon heel slecht. Ben ik niet gewend van de Roompot

Gewenste Oplossing:

Moet opgeknapt worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 14 december 2017 om 14:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 14 december 2017 om 15:01 geantwoord

Ik had verwacht dat er een compensatie zou zijn.
Alleen excuses

Reactie van de melder van de klacht berthenderik@casema.nl

1 maand geleden - Geen

Alle klachten die gemeld zijn door berthenderik@casema.nl