Klacht: slecht georganiseerde trein verbinding ROERMOND NIJMEGEN

op 05 september 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Te weinig zitplaatsen door de drukte mensen moeten staan. Te veel mensen daardoor benauwd in de trein. Deze lijn wordt gebruikt door veel studenten er is gewoon te weinig capaciteit: zet meer treinstellen in.

Zwaar onder de maat van de week kapot treinstel en vandaag weer technische problemen waardoor ik een uur vertraging opliep.

Zet meer treinstellen in a.u.b. dit is niet te doen ik ben afhankelijk van deze verbinding wegens studie.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 05 september 2018 om 19:42 geantwoord

Beste DionJacobs,

Wat jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt op een traject van Arriva. Ik kan me goed voorstellen dat je hier niet tevreden over bent.

In Limburg is het Maaslijn traject bekend als een heel druk traject (altijd maar zeker nu net na de zomer) én een traject dat met dieseltreinen wordt gereden.
Elders in Limburg rijden we elektrisch. Dieseltreinen rijden niet op de elektrische trajecten en elektrische treinen niet op diesel trajecten.
We ‘verdelen’ al ons beschikbare dieselmaterieel in Limburg zo optimaal mogelijk op de Maaslijn en zoveel als mogelijk passend op het aanbod van reizigers in de spits. Op de drukke tijden hoogste frequentie en langste treinen dus. En natuurlijk monitoren we elke dag weer hoe en of dat goed gaat.

Wij vinden het bijzonder vervelend dat jouw reizen met onze organisatie niet naar verwachting is verlopen. Wij bieden je hiervoor onze welgemeende excuses aan.

^Wouter
Medewerker Klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door DionJacobs