Klacht: Slecht georganiseerd

op 01 oktober 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik koop kaart op het station
Kom bj de automaat en zie in mijn ooghoek
Een groep medewerkers voor ns werkzaam op het spoor

Ik check in op het perron
En hoor tot mijn verbazing dat treinen niet rijden
Check uit op het perron
En kasrtje verder ongeldig of werkt niet meer

Werd geadviseerd de grats bus te nemen die 100 meter verder op stond naar het eerstvolgende station waar de trein wel vertrekt

Ga vervolgens maar met iemand meerijden want d
Anders kom ik te laat op
Mijn afspraak

Uiteraard neem ik de extra trein die is ingezet tot de plaats wasr de bussen staan om mij weer te brengen naar mijn woonplaats

Komen we omstreeks 20 uur aan bij de bussen
En worden we gefonfronteerd met het volgende

Eerste bus gaat rechtstreeks nasr een plek waar
Wij niet heen moesten
Tweede bus zou naar onze woonplaats gaan maar bij aankomst bleek deze ook rechtstreeks te gaan
Niet waar wij heen moesten
Ondertussen komen er drie andere bussen aan en die parkeren en zeggen dat ze wegens de rijtijden en rusttijden wetgeving pauze dienen te houden

Er is nog veel te verbeteren ns

Gewenste Oplossing:

Nooit ik hoef geen geld

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Seklip