Klacht: Slecht gelegde en kapotte vloer.

op 14 juli 2017 over Carpetright in de categorie Interieurbedrijven

Op 8 mei j.l. heb ik een vloer besteld. De vloer is niet goed gelegd. Er zitten bobbels in het vinyl en bij de deur is er heel lelijk gesneden in het vinyl. Ik heb herhaaldelijk geprobeerd om hier een afspraak over te maken maar meneer Duncan van Wenen leek meermaals niet in staat mij terug te bellen. Uiteindelijk na dagen geprobeerd te hebben zou er een stoffeerder ‘aan z’n haren getrokken worden’ aldus Duncan. Ik werd gebeld en er zou die vrijdag iemand langskomen, hoe laat wist men nog niet en daar zou ik over teruggebeld worden. Dat is niet gebeurd en ik heb de hele vrijdag thuis zitten wachten maar niemand is komen opdagen. Toen heb ik het kantoor in Hoofddorp gebeld met de mededeling dat ik er onderhands wel klaar mee ben hoe dit gaat. Toen volgde een tirade van de meneer die de telefoon op nam want hij moest daar helemaal niet zijn en helpt Duncan gewoon een beetje en vond dat ik daar begrip voor moest hebben zonder enig empathie van zijn kant. Uiteindelijk kalmeerde de man en heeft hij gezegd het door te geven aan Olaf, die kon wat meer betekenen voor de zaak. Olaf belde mij met excuses en zou zorgen dat Duncan nu echt een stoffeerder langs laat komen om naar de belabberd gelegde vloer te komen kijken. Ik werd na een paar dagen gebeld door Duncan die het op de stoffeerder afschoof want het was allemaal hun schuld, maar er zou eindelijk een nieuwe afspraak ingepland worden. Ik werd gebeld door de stoffeerder en meneer heeft mij uitermate geschoffeerd in dat gesprek. Ik heb duidelijk gemaakt dat i.v.m. mijn schema de voorgestelde tijd van meneer, 09:00 uur ’s ochtends, geen optie is. Tussen 11:00 en 13:00 ma t/m vr heb ik voorgesteld maar daar kon meneer echt helemaal niks mee en ik moest maar weer terug naar Duncan want zo kon het niet volgens meneer. Hij heeft half lopen schreeuwen aan de telefoon. Ik zit al bijna 2 maanden te bivakkeren in een kamer met opgestapelde dozen omdat de vloer maar niet opgelost wordt.

Volledig restitutie voor het aankoopbedrag aangezien er geen afspraak te maken is en de maat vol is nadat ik geschoffeerd ben door de stoffeerder.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Carpetright over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Carpetright in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Ninteman