Klacht: slecht fruit

op 25 september 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Donderdag 14 Sept ging ik fruit kopen Bij Jumbo Keizerswaard in Rotterdam.
De perzik en Nectarine zag er goed uit wel een beetje duur maar als het goed is mag het wat kosten.
ik kocht voor 5,70 euro perzik en 4,70euro nectarine, thuisgekomen wilde ik er een proberen maar dat was niet aan de orde ze waren keihard ik dacht dan zal ik ze een paar dagen laten rijpen maar ook dat had geen nut het is nu maandag ze beginnen al beurze plekken te vertonen en zijn totaal niet te eten ik ben dat niet gewend van Jumbo normaal gesproken heb ik goed fruit, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt en dacht daar moet ik toch een klacht over schrijven. (ik heb nog nooit een klacht ingediend over Jumbo)

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik volledig gecompenseerd word met degelijk fruit.

Alle klachten die gemeld zijn door Bennie Brohm