Klacht: Slecht eten en slechte service

op 24 december 2017 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

We hadden 22/12 tot 24/12 een kerstarrangement geboekt bij van der valk in Moers. Bij de receptie werden we onvriendelijk ontvangen . We kregen geen welkom drankje dat bij het arrangement hoorden. We kregen geen informatie. We moesten alles vragen. ‘ s Avonds bij het eerste diner was het vlees koud. De tweede dag was het diner helemaal een ramp. Bij de rundercarpaccio zat een stukje plastic in . Er wed niks mee gedaan. De kip was rauw. Bij de andere gasten waren klachten over de kip. Bij receptie werd ons verteld over de kerstmarkt. Toen we in het centrum waren was er GEEN kerstmarkt meer. Daar zijn we voor naar Moers gekomen. Wat een rot weekend . weggegooid geld.

We willen graag antwoord. Eventueel iets van het geld terug. We waren voorheen altijd tevreden bij van der valk. Maar dit viel ons zwaar tegen. We zoeken de volgende wel een ander hotel.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Judith76