Klacht: slecht ervaring met Hotels.com nederland

op 08 mei 2017 over Hotels in de categorie Horeca

Slecht ervaring:
Ik heb een hotel gereserveerd door Hotels.com. Ik heb een lijst met hotels gekregen waarvan ik een heb gekozen.
Ik heb een All inclusief hotel gereserveerd maar bij aankomen in de hotel blijkt dat de hotel een bed en breakfast was. Ik heb meer dan 5 bevestiging van mijn reservering gekregen daarin staat duidelijk alle inclusief reservering.
Ik heb meer dan 3 keer naar hotels.com vanuit Turkije gebeld, ik heb 5 mails gestuurd zonder antwoord.
Ik voel me bedroegen door Holtesl.com. Ik heb veel betaald voor een slecht vies hotel en zonder alle inclusief.
Hotels.com verhuurt hotelkamers, die op de website staan aangeprezen met de mooiste faciliteiten. Niets van dat waar is.
Daarom zou ik hotels.com vragen om mij te compenseren over ongemak en verpesten van mijn vakantie met mijn familie.

compenseren over ongemak en verpesten van mijn vakantie met mijn familie.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hotels

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door a.najim