Klachten over Hotels

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Hotels in de categorie Horeca. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten en het... Lees meer >

Statistieken van Hotels in de categorie Horeca

4klachten gemeld
1.0/10
1 stemmen
1

Tijdslijn

Geen terugbetaling

Klacht van op 15 augustus 2020 over Hotels in de categorie Horeca

Bij aankomst op 10/8 moest ik 701,40 afrekenen,en de receptionist zei meteen dat hij 55,40 teveel had berekend. Omdat hij geen kontant geld in kas had zou dit bedrag overgemaakt worden. Na 2 dagen nog niets en bij navraag zei men dat... Lees meer

annulering, zoek het maar uit.

Klacht van op 21 januari 2019 over Hotels in de categorie Horeca

In oktober een boeking gedaan voor de komende voorjaarsvakantie (23-02-2019 tm 01-03-2019) via hotels.com. Het gaat om een apartement in Szklarska Poreba te Polen. Deze boeking gedaan vanwege de voor mij betaalbare prijs en gelegen naast het appartement welke mij... Lees meer

2x betaald

Klacht van op 15 november 2018 over Hotels in de categorie Horeca

Beste, Ik boekte in november een hotel in Milaan (tripje zomer 2018), Agoda.com bevestigde de boeking op 261117 en 301117. Ik betaalde 161,50 euro begin december 2017 en Agoda.com bevestigde de betaling op 5122017. Ik kwam aan in dit hotel en... Lees meer