Klacht: Slecht epileerapparaat

op 14 juli 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kocht dit apparaat in de veronderstelling dat de upgrade qua prijs te opzichte van mijn vorige elpilator ook kwaliteit zou betekenen, maar het blijkt helaas niet in staat om de haartjes op mijn benen te grijpen – ik blijf achter met rode vlekken en helaas ook de haartjes waar ik juist vanaf wilde!
De winkel neemt het product niet terug maar het doet duidelijk niet wat het moet doen!

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug krijg voor een product dat me niet helpt te bereiken waar ik het voor gekocht heb en een nieuwe vertrouwde Satinelle kan aanschaffen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door ----DA