Klacht: slecht en onterecht behandeld

op 09 juli 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

mijn contract liep af en werd gebeld door een verkoper,bij een nieuw cotrct zou ik 2 mnd extra krijge, prompt wordt er meteen afgeschreven, contact gezocht en werd goed gehandeld , ik moest eerst betalen en daarna ging die 2mnd gratis in En kreeg als extra nog 2 mnd,MAAR TOEN die voorbij waren kreeg ik een e mail dat er betalings achterstand was, en ik heb een automatische afschrijving , ik heb dat gemaild en gebeld, wat blijkt NA 2JAAR RABO GINGEN ZE OP DE AMRO AFSCHRIJVEN DIE IK AL 2 JAAR NIET MEER HEB, is dat mijn schuld en dan direct incasso erop etc etc

er zal flink contact moeten komen, ik vind dit vér beneden peil

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 11 juli 2016 om 10:17 geantwoord

Geachte meneer Ravestein,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat de betalingen mis zijn gegaan doordat wij het verkeerde rekeningnummer hebben gebruikt en dat u niet tevreden bent over de klantenservice.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat het zo mis is gegaan met de afschrijvingen.

Onze excuses voor dit ongemak.

Wanneer het ons niet lukt om het abonnementsgeld automatisch af te schrijven sturen wij eerst nog een herinnering en na een aantal weken nog een sommatie waarin wij u vragen het bedrag zelf over te schrijven aan ons. Wij hebben deze ook naar u verstuurd via de e-mail op 31 mei 2016 en 14 juni 2016. Als de betaling dan nog niet door ons ontvangen wordt moeten wij het doorzetten aan het incassobureau. Vanaf dat moment kunnen wij geen verdere besluiten meer nemen en kunt u het beste overleggen met hen.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd,

Hartelijke groet,
MvS - De Telegraaf

Heeft op 11 juli 2016 om 10:51 geantwoord

Is niet de waarheid, de feiten van de telegraaf zin niet waar, Zij zijn \"pats\" van bankrekening veranderd naar een rekening die niet meer bestaat WAAROM. dat is hun fout , na hun e mail heb ik direct gebeld En gemaild dat ik een auromatische afschrijving heb, daar is niets mee gedaan, ja naar een incasso buro die heb ik 29/6 betaald maar daar weten ook niets van , het stapeld maar op , vr gr ed ravestein

Alle klachten die gemeld zijn door edravestein