Klacht: slecht contact docent

op 13 januari 2014 over NHA in de categorie Opleidingen en cursussen

Via Plaze is er de mogelijkheid om 1 x in de 7 lessen een vraag te stellen, maar dan is er ook nog maar ruimte voor 500 lettertekens. Als antwoord krijg je een kort en onduidelijk antwoord.

Rechtstreeks contact mogelijk met de docent.
Zo duidelijk mogelijk antwoord, met motivatie of toelichting.
Meer lettertekens mogen gebruiken. Gewoon een mail bijvoorbeeld.
Telefonisch contact met docent.
Ik heb echt meer behoefte aan duidelijkheid en structuur.
Op dit moment geeft dit mij veel frustratie en zelfs zo dan ik er over nagedacht heb om te stoppen met deze opleiding. Graag reactie!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar NHA over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NHA in behandeling genomen

Bericht van NHA

3 jaren geleden - klacht in goede orde ontvangen en ingediend bij eindverantwoordeljike afdeling Inhoudelijke reactie wordt binnen 10 werkdagen verwacht

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NHA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NHA

Heeft op 15 januari 2014 om 09:21 geantwoord

cursist op 15-1-2014 per e-mail via de klantenservice geïnformeerd over mogelijkheden om vragen te stellen aan docent/studie adviseurs.

Heeft op 20 januari 2014 om 13:48 geantwoord

Hiernaast staat dat de NHA mij een mail gestuurd zou hebben met de mogelijkheden hoe ik vragen kan stellen aan de docent/studie adviseurs. Deze mail heb ik echter niet gehad. Ik heb wel een bevestigingsmail van aankomst gehad. Ik heb contact gehad met de klantenservice van NHA, zij gaf inhoudelijk geen reactie op mijn klacht en zei dat ik de klantenservice altijd kan bellen. Maar daar heb ik niets aan, want ze verbind mij niet door met de docent. Mijn klacht is dus niet opgelost!

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van NHA beoordeeld.

Bericht van NHA

3 jaren geleden - naar aanleiding van niet ontvangen e-mail, de reactie op de klacht nogmaals verstuurd per e-mail. voor de zekerheid ook per post de reactie verstuurd.

Alle klachten die gemeld zijn door mitsubishicolt2000