Klacht: slecht bereikbaar

op 16 november 2015 over Zorgtoeslag.nl in de categorie Adviesbureau

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

het telefoonnummer van zorgtoeslag.nl is slecht bereikbaar dit is de derde keer dat ik bel en weer zit ik al meer dan 30 minuten te wacchten

Gewenste Oplossing:

als ze sneller de telefoon opnemen ik kan me niet voorstellen dat het altijd zo druk is met telefoontjes dat ze niet binnen 10 minuten kunnen opnemen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Zorgtoeslag.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Zorgtoeslag.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Zorgtoeslag.nl

Heeft op 23 juni 2016 om 16:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door amy96