Klacht: Slecht behandeld door dominos

Loyal Alpha op 12 september 2021 over Domino's Pizza in de categorie Cafés en Restaurants

Ik heb vandaag om kwart over 9 avonds een bestelling geplaatst via thuisbezorgd. Ik heb een uur gewacht en vervolgens zelf gebeld naar dominos, kreeg een dame aan de telefoon in mijn app stond er dat de bezorger bijna bij me deur is lol. De dame zei aan de telefoon dat me bestelling nooit is doorgekomen en omdat ze gesloten zijn het niet meer bezorgd wordt. Vervolgens thuisbezorgd gebeld alles uitgelegd dat dit zeer onprofessioneel is en dit is dus 2x dit week met me overkomen met dominos. Ik blijf niet still zitten. Ik wil mijn standpunt duidelijk maken. Ik heb niks aan geld terug we zijn nu weer 3 uur verder ik heb diabetes en spuit insuline ik heb ook eten nodig. Maar als deze clowns nooit bezorgen en leugens vertellen heb ik er niks aan. De medewerker van dominos heeft aan thuisbezorgd doorgegeven dat ik de bestelling wenste te annuleren, doei 7.50 korting van thuisbezorgd nog erbij.

Een goede beredenering van de medewerker waarom zij zo gehandeld heeft. en toch 1 of andere tegemoet koming.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Domino's Pizza

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Domino's Pizza nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Loyal Alpha