Klacht: Slecht behandeld bij paskamers

op 09 oktober 2016 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Ik was bij de Zara in amsterdam. Het was erg druk bij de paskamers, mijn vriendin zei ga bij de kinder afdeling. Dus wij naar boven liepen de pas kamers in (niet gezien dat er een bordje stond dat wij er niet mochten passen en er stond ook niemand ) dus ik was lekker aan het passen, komt er een medewerker ja je mag hier niet passen je moet je kleding aan doen en weg gaan. Nou ik was behoorlijk geschrokken op wat voor manier ze het zei. Ik vroeg haar (in het engels) of ik mijn laatste artikel even nog snel mocht passen, maar daarbwas geen spraken van. Nou goed ik loop het pashokje uit, helemaal klaar met hoe ik behandeld werd. Leg mijn spullen bij haar neer want ikwas niet meer van plan het te gaan kopen daar. Staat er een vrouw iets te passsen. Zeg ik en dit mag wel??? Zegt ze ja ze werkt hier met een grote snou! Nou sorry maar het personeel hoorhet goede voorbeeld te geven!!!! Ik koop erg graag spullen bij de Zara, maar op deze manier gaat de lol er erg vanaf!!

Ikhas tevreden geweest aal ze had gezegd dit is voor de kinderen zou je de volgende keer hier rekening mee willen houden? Pas nu maar snel je dingen maar alsnhet druk word hebben de kinderen wek voorrang. Ik vind toch op zze minste een goedmaker op zijn plek.

Vriendelijke groet Roos Lankhorst

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Roos Lankhorst