Klacht: slecht behandeld

op 27 augustus 2018 over Regiobank in de categorie Regionale Banken

ik ben eind mei naar een adviseur van regiobank Druten geweest om een rekening bij hun te openen. ik heb eerst mijn rijbewijs gegeven en al mijn gegevens. ik had rekening nummer ontvangen van hun en probeerde geld te storten maar het werkte niet. de adviseur van regiobank zei dat ik mijn paspoort moest meenemen. dat heb ik gedaan en het was nog niet goed, ik ben oorspronkelijk uit Ierland met een Iers paspoort. ik woon en werk al hier sinds 1994. ik werd gebeld op mijn vakantie over dat mijn paspoort nog steeds niet goed was en dat ik mijn geboorte certificaat moest meenemen. ik voel me daardoor gediscrimineerd want ik ben gewoon een Europese burger. ik heb het geïnformeerd en het enigste wat je nodig hebt om een rekening hier in Nederland te openen is een Europees paspoort. zeer ontevreden over regiobank!

Ze kunnen niks meer doen om mij tevreden te stellen. Ik zal geen rekening meer openen bij regiobank.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Regiobank over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Regiobank in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Regiobank een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Regiobank

Heeft op 17 maart 2020 om 10:42 geantwoord