Klacht: Slecht behandeld

op 28 juli 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij heb een groot huis gehuurd van wegen me moeder de verjaardag 90 jaar in februari 18 personen 1800 euro s hij stond 2 weken geleden voor 1300 dat is wel een groot verschil .
Ik heb 2 keer gebeld naar het park en 1 keer een mail gestuurd van die mail geen bericht en een enquête in gevuld geen reactie. Wij gaan al jaren van jullie op vakantie. Al was het maar een compesatie van een een restaurant Ik hoop dat we nu wel wat van jullie horen .

Gewenste Oplossing:

Het huis was heel goed

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 28 juli 2017 om 15:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Hans beemster