Klacht: Slecht behandeld

op 28 mei 2016 over Babypark in de categorie Internetshops - Baby artikelen en kleding

Vanochtend na babypark gebeld vanwege een kinderkamer die in de outlet stond of deze nog beschikbaar was en dat was deze. Vermeld dat ik er om kwam vandaag. Busje gehuurd en richting Babypark Gouda gereden. Voor ons is het anderhalf uur rijden!
Eenmaal aangekomen en de babykamer gezien de shakery jersey kamer met komode, bed, kast, bladvergroter, matras en wandrek. Zie foto in bijlage van de prijs. Wij naar de medewerker gestapt dat we hem graag wilden en moesten met hem meelopen. Bij de balie vertelde hij doodleuk dat de kamer net een uurtje geleden gereserveerd was via de telefoon. En dat wij nu de volgende in de rij waren als die mensen hem niet wilden. Wij vonden dit nogal raar omdat wij sochtends hadden gebeld en tegen ons was er niks over verteld dat je de kamer kon reserveren. De mensen hadden de kamer nog niet gezien en wisten niet zeker of ze hem wilden. Wij hebben toen de medewerker gevraagd of hij misschien de mensen kon bellen of ze echt geintreseerd waren. Wij wilde namelijk de kamer kopen en hadden ook het gehuurde busje bij ons. De medewerker vertelde doodleuk dat hij diet niet ging doen en dat we maar bij de andere kamers moesten gaan kijken of daar misschien iets tussen zat.
Ook stond er op de prijzenpapier niet dat hij gereserveerd was. erg slechte zaak vinden wij. Wij hebben een rondje gelopen van ong. Een half uur en daarna nog een keer gevraagd of hij misschien die mensen kon bellen omdat wij zeker geintreseerd waren. Maar dit kon niet en wij moesten maar 3 dagen wachten. En ook nog steeds geen vermelding op de prijslijst van de reservering. Wij vinden dat we niet netjes zijn behandeld en zeker ook niet proffesioneel te woord zijn gestaan.

Als we de babykamer kunnen krijgen minus de gemaakte omkosten

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Babypark over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Babypark in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Babypark een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Babypark

Heeft op 28 oktober 2016 om 17:53 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Denise.