Klacht: Slecht bedrijf + bot personeel, komt bezorging niet na

op 16 juli 2017 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

OPD komt bezorging niet na en schuift het op tele2 af.

Ook bij het doorgeven van het juiste nummer waarop de klant te bereiken valt, geven de medewerkers van de klantenservice niet door en schuiven de fout klakkeloos op elkaar af.

Resultaat is dat ik de bezorging niet heb ontvangen door de wanprestaties van OPD. Ook kun je geen klacht bij het bedrijf zelf indienen. Je wordt aan de telefoon door een asociale haaibaai afgewimpeld. Ook hangen ze zo in je oor op op het koment dat ze je vragen niet willen beantwoorden.

Zeer amateuristisch bedrijf, geen zaken mee doen.

Behoeft geen oplossing, met dit amateuristische, derderangs bedrijf simpelweg geen zaken meer doen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 16 juli 2017 om 12:05 geantwoord

Beste Ryan,

Het juiste telefoonnummer is aan ons doorgegeven maar helaas kregen wij de melding dat we niet mochten leveren. De reden hiervan is bij ons helaas niet bekend. Een klacht indienen kan direct via onze klantenservice die je al gesproken hebt.

Van de 5 bestelling die je tot nu toe hebt gedaan hebben wij er helaas tot nu toe geen mogen leveren. Ik raad je dan ook aan om je bestelling te doen via een van de winkels van Tele 2 en de bestelling daar ook te halen.

Online Pakket Dienst

Heeft op 19 juli 2017 om 16:48 geantwoord

Pardon? In plaats van excuses aan te bieden, dit? Leuk geprobeerd, maar pertinent onjuist. Er is weldegelijk aan de deur bezorgd, immers heb ik een \"we hebben je gemist\" kaartje in de brievenbus ontvangen die avond. Omdat afdeling planning het doorgegeven nummer NIET had doorgegeven en de deurbel stuk was, heeft de chauffeur aldus zo'n kaartje in de brievenbus moeten deponeren, terwijl ie beneden met het toestel stond.

De stelling \"van de 5 keren mochten wij geen enkele keer bezorgen\" gaat dan ook niet op en is volstrekt onwaar. Maar ach, je moet iets he om jezelf in te dekken als je niet professioneel genoeg bent om de fout te erkennen en het boetekleed aan te trekken, dus kom je met zoiets belachelijks op de proppen. Je advies om het in de winkel maar af te sluiten mag je ook voor je houden, daar is niet om gevraagd. Jullie hebben het kennelijk al moeilijk genoeg met de simpele taak van het doorgeven van een telefoonnummer, daar zou ik me eerst eens in gaan verdiepen zodat dat in het vervolg in goede banen geleid wordt en de klant niet onnodig de hele middag en avond op een bestelling hoeft te wachten. Stelletje prutsers!

Alle klachten die gemeld zijn door gdr2016