Klacht: Slecht afgeleverde badkamer

op 18 oktober 2017 over PractiComfort in de categorie Medische produkten

Verkeerde maat badkamer afgeleverd. 1.40 mtr. ipv 1.60. Dat is nog niet zo heel erg, maar slecht afgewerkt. Het zelfde geholpen door Pim P en die is nu nooit meer telefonisch te bereiken. Er moet nog zoveel worden afgewerkt. Het bedrijf zelf die zouden terug bellen, maar nog steeds niet
gebeurd. Contact formulier ingevuld, geen reactie.

Als de badkamer naar behoren wordt afgewerkt. Acryl platen die niet passen passend maken. Druppelen kraan oplossen. Lekkage oplossen.
En de oude douche ruimte afwerken zoals door Pim P beloofd is

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PractiComfort

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PractiComfort nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PractiComfort in behandeling genomen

Bericht van PractiComfort

6 maanden geleden - Beste mevrouw Fons, Zoals telefonisch besproken verwachten wij het onderdeel in week 4 te ontvangen en zullen wij 26 januari 2018 bij u langs komen met het materiaal. Ik zal er nog voor zorgen dat u een SMS bericht ontvangt voor een tijdsindicatie. Mocht u in de tussentijd nog vragen hebben, dan kunt u ons altijd telefonisch benaderen. Met vriendelijke groet, SilverMobility de serviceorganisatie van PractiComfort 071-4097171

Alle klachten die gemeld zijn door fonskes