Klacht: Slecht

op 28 mei 2020 over Peugeot in de categorie Automerken

Goedemorgen, vorige week vrijdag wilden wij bij Peugeot kijken voor een andere auto. Wij wilden een trekhaak onder onze auto Peugeot 208 maar de kogel druk van het voertuig is te laag. Wij hadden een Peugeot 308 gezien met kenteken dec.2019. Prijs stond ons erg aan. Was een nieuwe auto. Verkoper keek naar onze auto en die wilde hij graag hebben omdat er niet zo veel mee gereden was. Hij vroeg wat we wilden bijbetalen, dat deed ik niet. Hij maakte een begroting en die viel wel heel duurt uit. Hij vroeg wat wij dan bij wilden betalen. Ik gaf daar antwoord op. Hij kwam ineens tot de conclusie dat hij I.p.v. €3000 aftrok een had gezet dus die kwam erbij. Weer uitgerekend en kwam nu gunstig uit. Wij wilde die trekhaak en ik zei het is een occasion . Hij moest dat navragen, maar wij konden in Maarssen gaan kijken daar stond de auto. Er was daar niemand ook niet boven bij privé huis. Toen wij terugkwamen bleek de auto ineen weer ruim €3000 duurder. Weer een fout gemaakt. Hij had een goed en slecht bericht. Het goede bericht heb ik maar niet afgewacht zo kwaad was ik. Het is nu de tweede keer bij Peugeot Utrecht. Nooit meer. Ene keer zijn ze te arrogant om een auto te verkopen en de tweede keer maken zo rekenfouten. Ook de service monteur zat fout. Hij zei dat de trekhaak gewoon onder de208 kon. Ik heb veel klachten over de Peugeot zien staan. Volgende keer gewoon weer Opel.

Dat zal moeilijk worden. Reageren doen ze toch niet.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Peugeot

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Peugeot nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bert Oosterveld