Klacht: Slagroomijs is geen slagroomijs meer

op 11 mei 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Ik was werkelijk verzot op het slagroomijs van Albert Heijn. Alleen was de ovale verpakking soms wat lastig te openen. Maar eenmaal open was het heerlijk romig slagroom ijs werkelijk een plezier voor de tong.

Sinds 2 weken is het slagroom ijs er ineens niet meer. Althans, er is een vierkante bak met opschrift slagroom ijs, maar het lijkt erop dat ze bij Albert Heijn de slagroom vergeten zijn er in te stoppen. Werkelijk ondenkbaar wat een teleurstellende kwaliteit.

Natuurlijk, ik kan kiezen voor andere merken, maar het oude slagroom ijs was echt het beste in de markt. Dus Albert Heijn, wat maak je ons nu?

Ik zou heel graag zien dat een productmanager van Albert Heijn zelf gaat proeven en tot de ontdekking komt dat dit echt niet kan. Ons oude slagroom ijs moet subiet terug in het vriesvak.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Esra29