Klacht: Nooit meer terug.

Kayleighmies op 10 augustus 2023 over Slagharen in de categorie Attractiepark

Afgelopen 2 weken ben ik met mijn familie en beste vrienden naar Attractie Park Slagharen geweest. We stonden daar op de camping, erg leuke tijd gehad gezellig met zn alle, maar er zijn toch wel een aantal dingen waar wij allemaal enorm van balen.

De tijden van het park wijken verschrikkelijk af van de website of wat het personeel zegt, op de website staat dat de silverbar van 16:00 tot en met 23:00 uur open hoort te zijn. Dit klopt niet, vaak is het niet eens open of gaat het om 22:00 al dicht, net zoals de wildwingsbar. En vraag je het aan het personeel weten ze geen van allen iets.

Nederlands, Normaal fatsoenlijk Engels kent het personeel niet.

Voor 2 drankjes die nieteens lekker zijn betaal je 20 euro. Ik vindt dat toch wel tegek?

Je hebt meer gokhallen dan attracties, het zwembad is voor iedereen toegankelijk behalve voor de camping gasten terwijl dat er toch meer zijn. Je betaal 10 euro p.p. per dag? Terwijl het grootste bad 1.40M diep is.

SANITAIR, is verschrikkelijk VIES.

Het ruikt naar plas, mede door de gasten. die menstruatie bloed aan wc houders smeren. En de schoonmaak? Laten het zitten. Het is te vies voor woorden, binnen 2 weken tijd is er zo weinig veranderd qua schoonmaak meerdere malen aangegeven maar weinig mee gedaan. De Gehandicapten toilet/douche wordt ook jammer genoeg amper schoongemaakt. Je wilt je vasthouden, maar is het zo vies dat je het amper kan. Maar het park integendeel is heel fatsoenlijk qua sanitair.

ZIE ONDERSTAANDE AFBEELDINGEN.

Het park zelf… 18:00 uur al dicht de attracties niks wordt vernieuwd. Alles gaat om 22:00 uur al dicht. En de wespen, geloof me het zijn er echt teveel je kan nieteens fatsoenlijk eten of je wordt al gestoken. Animatie is er amper? City hall kan bingo gedaan worden voor 2 drankjes 10.00 euro? Maar het is meer red bandits die leuke shows geven dan randy en rosie zelf.

Ik hoop dat mijn bericht niet verwijderd wordt door slagharen. En dat ze hun problemen aanzien en er ook iets aan gaan doen.

Ik zit hier niet mee, maar voor de andere die nog komen hier naartoe, zoek iets anders het is je geld niet waard.

Voor de foto’s te zien stuur E-mail

Een groot deel van ons geld terug, we hebben zoveel uitgegeven voor onhygienish eten, of sanitair

Of een bedrag tegoed om uiteten te gaan met 11 personen voor een plek naar keuze.

Mijn moeder is erg ongelukkig gevallen in de caravan waardoor zei geen eten kon koken. Nu hebben wij ons eten moeten halen op het park. Na n uur hadje weer honger of het was ondoorbakken. Ik heb er voedselvergiftiging van gehad.

Wij stonden met zn alle op plek 23 en 24 van veld comanche op de camping van 29 juli tot en met 12 augustus. Wij wilden de eerste 2 dagen al vertrekken maar je krijgt je geld ook niet terug. Jammer dit

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Slagharen over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Slagharen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Kayleighmies